Som medlem i StudiJo erkender du:
- Al træning, aktiviteter og leg i eller omkring StudiJo er udelukkende på eget ansvar.
- På ingen måde kan StudiJo blive holdt ansvarlig for skade du påføre dig selv eller andre, indenfor eller udenfor vores træningsfacilitet.
- Opbevaring af personlige ejendele i StudiJo er på eget ansvar.
- Børn er velkomne til træning, men det er forældrenes ansvar at instruere disse i ikke at være forstyrrende for undervisningen og de øvrige medlemmer.
- Medbringer du børn til en af vores forældre/barn træninger er det dit ansvar at barnet ikke kommer til skade eller laver skade på andre eller udstyret.
- Ved akut opstået dårligdom eller nødt, kontakt redningstjenesten 112
Særlige regler for benyttelse af StudiJo:
- Trænerens anvisning skal altid følges.
- Holdene har førsteret til udstyr, plads, timere, musik o.lign.
- Det koster 150DKK. At have et ikke-medlem med til vores weekend workouts, det er dit ansvar som medlem at sikre betalingen eller bliver det trukket fra dit abonnement.
§ 1. MEDLEMSSKAB
Et abonnement i StudiJo er en aftale mellem medlemmet og StudiJo. Dette er personligt og kan ikke overdrages eller benyttes af andre. Medlemskabets beløb trækkes hver 4 uge. Trænerens anvisninger og skiltning i StudiJo skal til enhver tid overholdes. Der er bindingsperiode på medlemsskabet og dette kan opsiges ud fra beskrivelse i §2.
Abonnementet giver adgang til alle hold der er beskrevet i abonnement beskrivelsen, samtidig med du har dine egne faste tider på valgte hold. Disse kan til en hver tid ændres ved brug af gældende bookingsystem.
Bemærk dog at vi et par gange om året holder andre arrangementer, som kan påvirke dette – vi vil altid annoncere med disse!
Når du har takket ja til opstart af forløb i StudiJo skal dit forløb starte senest 3 måneder efter første betaling.
§ 2. UDMELDELSE / BEROSÆTNING
Al udmeldelse skal foregå pr. mail til kontakt@studi-jo.dk.
De første 12 uger kan medlemskabet ikke opsiges. Herefter er opsigelsesperioden løbende betaling + 1 betaling. Du kan naturligvis træne i hele udmeldelsesperioden. Der refunderes ikke for resterende dage i igangværende periode ved udmeldelse. Der refunderes ikke for ubenyttede medlemskaber. Du kan ikke melde i bero i udmeldelsesperioden.
Klub StudiJo, Mamma/Pappa Stærk, Preggo Stærk, Store Hold:
- Du kan melde bero minimum 2 uger af gangen og max 8 uger i alt på et kalender år.
- Hvis du er væk en uge er du velkommen til at indhente træningerne inden eller efter.
- Alle berosættelsesanmodninger skal sendes skriftligt til kontakt@studi-jo.dk. Mundtlige aftaler er kun gyldige, når de er blevet bekræftet per email.
- Anmodningen om berosættelse skal indsendes mindst 4 uger før beroperioden starter.
- Håndteringsgebyret for berosættelse er 250 DKK.
- I tilfælde af længerevarende sygdom eller skade foretager vi en individuel vurdering.
1-1 Personlig Træning:
- Du kan sætte i bero ubegrænset og uden meromkostninger, efter aftale med din træner.
- Det er muligt at omlægge en time, så længe timen er aflyst/ændret senest 24 timer inden den pågældende aftale, ellers faktureres det fulde beløb.
§ 3. ADFÆRD
StudiJo betragtes af mange medlemmer som et “hjem udenfor hjemmet” – Opfør dig derfor, som om at du er gæst hos andre. Behandle tingene ordentligt, giv besked hvis noget går i stykker, ryd op løbende efter din træning og gør tingene rent efter dit brug.
Holdet har altid førsteret til udstyret, platforme og pladsen i StudiJo. Brug sund fornuft og hør træneren hvor du kan træne, mens at der køre hold.
§ 4. ØVRIGT
Ønsker du at afvikle personlig træning eller hold udenfor almindelig holdplan og ramme, kan du leje dig ind. Vi tolerere ikke:
- At du lukker andre ind, uden forudgående aftale
- At du stjæler
- At du anvender doping
Dette resultere i øjeblikkelig bortvisning og evt. erstatningskrav.
Hvis du overtræder nedestående trækker vi følgende oveni dit abonnement:
- 50 kr. hvis der ikke er dækning på dit kort til betaling af medlemsskab
§ 5. BETALING
Priser bliver revurderet årligt og vil altid blive annonceret en måned inden de træder i kraft for alle medlemmere.
Kvittering for dit køb kan tilgås direkte i StudiJo App'en. Ønsker du kvitteringen sendt pr. mail, kan dette anmodes ved at kontakte os på kontakt@studi-jo.dk.
Opdatering af betalingskortoplysninger kan foretages via StudiJo App'en eller gennem den mail, du modtager, hvis vores system har forsøgt at trække betalingen på et ugyldigt kort.
DET ER DIT EGET ANSVAR AT FØLGE MED I ANVISNINGER OG INFORMATIONER VARSLET PÅ STUDIJO’S FACEBOOKSIDE OG HJEMMESIDE.
VI GØR OS ALTID UMAGE FOR AT SKILTE MED ÆNDRINGER – VI LAVER SOM UDGANGSPUNKT OGSÅ KUN ÆNDRINGER FOR AT GØRE STEDET BEDRE FOR ALLE!